Vilan har börjat

Tre dagar och fyra timmar till start, jag kör vila fram till tävlingen. Tror det kommer att behövas. Det ska bli kul o spännande, jag har redan plockat fram kläder. Jag vill inte stå där tio i tre på natten och försöka gräva fram ett underställ från de djupaste gömmorna, bara för att mitt vanliga inte hunnit torka. Jag vill absolut inte ge mig ut i ett halvvått underställ om termometern visar -7 grader. Därför har jag två ombyte med alla kläder jag har närmst kroppen, och lite förstärkningsplagg i reserv, allt i prydliga högar.


Väderleksprognosen ser lovande ut kallt på natten men varmare framåt morgonen o kvällen, så de tre första intervallerna kommer bli kyliga. Så klart hoppas jag på varmt väder.

- Fredrik

Kommentarer
Postat av: Mamma

Ja det är viktigt med torra kläder! Lycka till kram mor :)

2012-02-07 @ 21:31:35
Postat av: Pia

Wow.. Läste om din utmaning och jag önskar dig lycka till. Själv springer jag oxå men absolut inte såna sträcker. Beror kanske på åldern :) jag laddar för milen i stadsloppet i sommar! Men jag lär följa dig här och jag hoppas att du ska fixa det, men med lite vilja och envishet så tror jag säkert att du genomför denna grej!

Kram!

2012-02-08 @ 08:37:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0