Trött o laddad

Imorron smäller det, eller ja på lördag, men det är nästan imorron. Jag är laddad till tänderna och hoppas att jag inte att jag är för övertänd, jag vill inte ta ut mig i början men heller inte springa för långsamt. Jag tror att det löser sig på plats i morronnatt.

Det är verkligen kul att så många så följer mig, gillar och ger sitt stöd, tack! Det är roligt att läsa era kommentarer. Även på jobbet tycker de att det är kul! Många är engagerade.
Bjuder på nedan inspirerande film med det oerhört inspirerande citatet: "To those who think it is crazy, I say that nothing is crazy if you are well prepared".





Imorron blir det till att gå hem tidigt, sova några timmar och gå upp vid 23-tiden. Nu ska jag lägga mig för att vara pigg sen.

- Fredrik

Kommentarer
Postat av: Pia

Ja det gäller att vara pigg och väl förberedd. Heja, heja dig och det ska bli jäkligt kul att få se ditt resultat :) Här håller vi tummarna för dig. Lycka till.

Kram från Fjälkinge

2012-02-09 @ 20:45:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0