Nervös

Sju och en halv timme till start, jag är nervös. Jag vet inte varför egentligen, det är bara till att springa ju. Det är kanske för att jag vill komma igång. Nu ska jag egentligen bara äta lite, sova lite och sen är klockan snart 00:00! Det ska bli väldigt roligt, jag hoppas verkligen att jag klarar alla 8, men det är långt. Dock tänker jag att det är egentligen inget som kan stoppa mig från att springa allihopa, vädret ser hyfsat ut. Det blir kallt i natt, jag har lagt fram extra kläder. Skador, gud bevare mig, är nog det enda som kan stoppa mig. Jag tänker inte ge upp för att jag är trött, eller hungrig eller törstig, eller ja ni fattar.

Emms stöttar mig mycket, igår lagade hon alla matlådor som jag ska äta imorgon, och har lovat assistera med mer hjälp om det behövs. Jag hoppas hon springer med någon intervall, då blir det kanske lättare att springa :)

Full fart framåt!


- Fredrik

Kommentarer
Postat av: jeppe

Kör hårt! Eller mest spring på bara =)



Lycka till och fundera inte så mycket, bara spring!

2012-02-10 @ 17:52:36
Postat av: Fredrik

Ska försöka lämna hjärnan hemma o bara använda benen. :)

2012-02-10 @ 18:35:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0