Det kryper i benen

Andra vilodagen, o jag vill ut o springa. Det ska bli himla skoj, men det är nog bra med fyra hela vilodagar innan. Då är jag ju pigg i benen och verkligen sugen på att springa. Så här har jag tänkt att lägga upp varje intervall och tiden fram till nästa:
  • 60 min löpning (som max, överbliven tid läggs till "vila")
  • 15 min komma in och stretcha
  • 15 min dusch 15 min äta
  • 60 min vila (alltså mest sitta i soffan, eller sova om det är på natten)
  • 15 min påklädning (vinter munderingen tar 7-8 minuter att ta på sig, 2 min att sätta igång GPSen o 5 i buffert)
  • 60 min löpning... Osv.
Imorgon blir det mycket förberedande och så ska jag lägga mig tidigt. Det ska jag göra ikväll också, det är nog viktigt med mycket sömn. Jag är riktigt taggad och lite nervös, är det någon som vill springa med en eller två intervall är det bara att höra av sig. Det finns plats o jag kan bjuda på något enklare att äta efteråt.

Nej, nu sängen. -Fredrik

Kommentarer
Postat av: Linnéa

Härligt!

Jag följer med spänning hur det går med allt! Du är nog den tuffaste jag känner att utmana sig själv!



Vi hejar på dig!

Lycka till!

2012-02-08 @ 22:08:27
Postat av: Fredrik

Kul att höra o kul att du följer. Jag är sjukt spänd på det här :)

2012-02-09 @ 17:25:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0