Den med en tävling

Sådär ja, en tävling till till handlingarna, det är riktigt kul med tävling. Så här i efterhand är jag nöjd med mina tider, även i 3x3 och 2x2. Jag satte personligt tävlingsrekord i samtliga grenar jag ställde upp i o så kom jag till och med tvåa i en gren: Magic. Ja det va lite magiskt o otipat. Nu har jag återigen lagt mig i hårdträning, jag ska göra minst 50 lösningar om dagen, tills jag är stadigt under 20 i snitt. Iaf några dagar i veckan. Emms ställde också upp i tävlingen, o fick riktigt bra tider. Mer om resultaten kommer om någon dag, när de kommit in i WCAs databas.
Några bilder:
Emms efter att ha löst 3an!
Amanda på fyran!
Fler bilder finns här
Smaklig spis!

Kommentarer
Postat av: Marie

Ja ni verkar ha haft kul upp i Karlstad! Men det är kul med kuben tävlingar! Fina bilder! O ännu ett grattis till silverplatsen! Kram

2010-05-18 @ 07:58:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0